Travena

Internet

Facebook, jako základ pro malé živnostníky

Jistě i vy patříte k těm, kteří znají Facebook. Pokud ne a měli bychom ve zkratce představit, o co jde, není nic jednoduššího než říct že se jedná o jednu z největších a nejznámějších sociálních sítí na světě. Byla založena roku 2004 ve Spojených státech amerických Markem Zuckerbergem a dnes neexistuje již téměř nikdo, kdo by ji neznal.

mobil v ruce a Facebook

Zejména proto, že se jedná o světoznámou síť, která je v povědomí mezi všemi věkovými kategoriemi, jedná se o perfektní způsob, jak propagovat vaši firmu.

Může se zdát, že právě vy, stránky uveřejněné na Facebooku nepotřebujete, opak je ale pravdou. Jestli-že už máte vlastní profil, pak si svoji stránku můžete založit kdykoliv.

V první řadě si pojďme říct, co to Facebookové stránky jsou. Jedná se o prostor na této sociální síti, který je vyhrazen pouze zřizovateli a jeho prezentaci (zjednodušeně můžeme říct, že se jedná o profil firmy). Díky těmto stránkám, mohou uživatelé s firmou komunikovat, zadávat recenze či jinak hodnosti. Jedná se o jednoduchý způsob, jak navázat přímý kontakt s lidmi, kteří mají zájem o vaše služby. Stránky se vyznačují svoji jednoduchostí. Naučit se je obsluhovat a začít přidávat nové příspěvky není nic složitého a dokáže to každý. Profil společnosti můžeme také doplnit o fotogalerii či základní informace, jako je třeba telefonní číslo, email nebo adresa. Jedná se o zdarma poskytnutý prostor, kde se firma může celosvětově prezentovat. Další výhodou je, že v základní variantě zcela zdarma. Tato základní varianta většině malých živnostníků stačí.
palec nahoru

Pokud bychom chtěli společnost pozdvihnout a zaujmout širší okruh uživatelů, můžeme si zaplatit reklamu. Díky předem zvolenému algoritmu, je reklama nabídnuta pouze cílovým uživatelů, díky čemuž neplýtváme finančními prostředky.

Výhody pro malé živnostník jsou tedy naprosto jasné. Jak již bylo zmíněno, prostor pro prezentaci je vám poskytnut zdarma a netřeba k tomu umět žádné speciální dovednosti, na rozdíl od prezentace na webu, kde je nutná alespoň základní orientace v problematice.